7 Nisan 2012 Cumartesi

lale devri 68.bölüm online full izle

lale devri 68.bölüm izle
şanslı arkadaşlarım sizlere bugün lale devrindeki olup biteinleri özet geçecegim.dizinin bu bölümünde yani 68.bölümünde toprak ile çınar yine kavuşamıyor.Yeşim ise çınarı evinden kovalamanın peşinde ama çınar zorluk çıkarmak için yaratılmış sanki.çınar ile toprak vs kim kimle bilmiyorum bu bölümde baya bi sallamasyon yaptım arkadaşlar.napalım amacaımız sizlere faydalı linkler gönderip paylaşmak.umarım hoşunuza gider diyorum ve özete geçiyorum.
BUgün fox tv ekranlarında yeni bölümü yayınlanacak olan lala devri dizisinin bu bölümünde Yeşim Çınar'ı evden uzaklaştırmak için elinden geleni yapıyor.Sıtkı ile karşılaşması artık an meselesi olan Çınar ise umursamaz tavırlarla evden uzaklaşmıyor.lale devri izleyicileri bu bölümü gerçekten sabırsızlıkla ve heyecanla beklediği gibi bi o kadarda nefeslerini tutarak izleyecekler.Toprak ise tüm bunlardan habersiz Çınar'ı beklemektedir.Çınar olup bitenden habersiz gibi davranmaya devam ediyor.lale devri son bölüm izlemek isteyenler yine googlede güzel bir arama şekli yapmak zorundalar.Bu gece ise fox tv de yayınlanacak bölüm için yahoo arama motoruna lale devri 68.bölüm izleyenler yazınız yada lale devri 68.bölüm tek parça izletenler yazarsanız güzel ve verimli sonuçlar elde edeceginize inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder